Van Helsing 3 نمایش در اندازه واقعی

Van Helsing 3

3 DVD - نسخه کامل بازی زیبای ون هلسینگ 3 - اکشن و ماجرایی 

جزییات بیشتر

بزرگ 1 : دیسک + کاور گلاسه
بزرگ 2 : دیسک چاپ شده + کاور گلاسه
قابدار : قاب DVD + کاور گلاسه + چاپ دیسک

45,000 ریال

30 محصولات دیگر در همان شاخه:

قبلی
بعدی

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

قبلی
بعدی

این روزها ترتیب دادن یک سه گانه یا تریلوژی یکی از محبوب ترین و امتحان پس داده ترین راه ها برای بازگو کردن داستانی جذاب و درگیرکننده در دنیای سرگرمی محسوب می شود. این ویژگی در سبک فانتزی و علمی-تخیلی بسیار کاربرد دارد و پیشینه ی آن حتی به دوران بسیار قدیم و زمانی باز می گردد که هیچ خبری از سینما یا بازی های کامپیوتری نبود و این مسئله تنها در ادبیات و شعر نمود داشت. با این حال نمونه های ملموس و شناخته شده تر سه گانه ها، خصوصاً برای علاقمندان به بازی های کامپیوتری، بیشتر در قرن بیستم میلادی شکل گرفتند که بطور مثال می توان به آثاری نظیر جنگ ستارگان، ایندیانا جونز و ارباب حلقه ها در دنیای سینما و عناوینی نظیر Mass Effect، Gears of War و Fable در دنیای بازی های کامپیوتری اشاره کرد. در این میان اعضای NeocoreGames یعنی سازندگان سری ماجراجویی های باور نکردنی ون هلسینگ نیز به دلیل واقف بودن بر ذات جذاب ساختار سه گانه ها، تصمیم به استفاده از همین شیوه برای روایت داستان بازی شان گرفتند. البته از ابتدا قرار نبود بازی ون هلسینگ به صورت سه گانه ساخته شود و در آغاز کار، سازندگان بازی برنامه های متفاوتی برای تولید اثرشان در ذهن داشتند. آنها قصد داشتند یک بازی نقش آفرینی با ساختاری محکم و داستانی درگیرکننده برای علاقمندان حرفه ای، قدیمی و سرسخت این سبک بسازند. علاقمندانی که دیگر در سنین نوجوانی به سر نمی بردند و از همین رو وقت و فرصت چندانی برای از سرگذراندن یک گیم پلی صد ساعته یا بیشتر در اختیار نداشتند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند که بازی جدیدشان حداکثر چیزی مابین ۸ تا ۱۰ ساعت گیم پلی مفید داشته باشد تا علاوه بر نقش آفرینی بازهای قدیمی، بازیبازان جدید و راحت پسندتر نیز بتوانند با ساختار آن کنار بیایند و آن را پس نزنند. البته برای خوش آمد ذائقه ی بازیبازان جدید لازم بود که ساختار بازی نیز کمی از ویژگی های کلاسیک سبک نقش آفرینی فاصله گرفته و تا حدودی شبیه به دیابلو کلون های مدرن شود. از آنجا که اعضای نیوکور گیم بیشتر ترجیح می دادند به جای تحمیل سلایق خود بر بازیبازان، نظرات و پیشنهادات آنها را در اثر دردست ساختشان عملی کنند، رویه ای پویا و دوجانبه را در فرآیند ساخت ون هلسینگ در پیش گرفتند تا توسط آن بتوانند به مهم ترین هدفشان که همان جلب نظر مخاطبان خود بود دست یابند. به این ترتیب آنها سعی می کردند نظرات و پیشنهادات علاقمندان این اثر را توسط بازخوردهایی که دریافت می شد، تا حد ممکن در دل بازی در دست تولیدشان اعمال کنند. آنها برای شروع کار تصمیم به استفاده از نام شخصیت مشهور داستان های خون آشامی یعنی ون هلسینگ گرفتند و در این راه توجه ویژه ای به کتاب دراکولا اثر جاودانه ی برام استوکر داشتند. بازی در ابتدا قرار بود تنها یک شخصیت اصلی به عنوان قهرمان داستان داشته باشد که این قهرمان توسط شخصیت فرعی محکم و تاثیرگذاری در طول بازی همراهی می شد. همچنین در نسخه ی ابتدایی ون هلسینگ هیچ خبری از مد آنلاین یا دیگر مدها جانبی نبود و قرار بود بازی تنها بر اساس بخش داستانی ساخته شود و بر مُد تک نفره تمرکز داشته باشد. با مشخص شدن ویژگی های ابتدایی بازی، سازندگان برای طراحی قهرمان داستان یا همان ون هلسینگ به سراغ یک مانگای ژاپنی رفتتند و اساساً سیمای ظاهری بازی و شکل و شمایل شخصیت های داستان در ابتدای تولید قرار بود شبیه عناوین نقش آفرینی ژاپنی باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Dual Core CPU 2.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Nvidia 8800 GT, Intel HD4000 or AMD HD3850
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 20 GB available space